Kingdom Come: Deliverance Review kukugames

  •  Είδος: Παιχνιδι ρολων (rpg)
  •  
  • ενός παίχτη
  •  
  • Διάθεση: Enarxis
  •  

Yποθεση


θετικα
σκηνοθεσία
φυσική κίνηση στα βίντεο
συναισθηματικό δέσιμο με τον κύριο χαρακτήρα

Δομη


θετικα
ενδιαφέρουσες υπό αποστολές
το ταξίδι και η εξερεύνηση για να πάμε για νέες τοποθεσίες έχει ενδιαφέρον
ο κόσμος είναι ανοιχτός χωρίς φόρτωση
ικανοποιητική διάρκεια
όσο χρησιμοποιούμε ένα τρόπο μάχης τόσο βελτιώνεται
ότι κάνουμε ανοίγει σχετικά skills

Gameplay


θετικα
η εξερεύνηση δένει ωραία με το gameplay
μπορούμε να προχωρήσουμε με αθόρυβο(stealth) gameplay
ενδιαφέροντες γρίφοι
διασκεδαστικά μικρά παιχνίδια
η αυξημένη δυσκολία κάνει το παιχνίδι εθιστικό
παιζουμε προσεχτικά γιατί δεν μπορούμε να σώζουμε όποτε θέλουμε
μόνο ένα ισιροπημένο επίπεδο δυσκολίας
αρνητικα
χρειαζόταν καλύτερη επεξήγηση του χειρισμού
η στόχευση λειτουργεί πάντα καλά
σε μερικές περιπτώσεις η απόκριση του χειρισμού είναι πιο αργή από ότι θα έπρεπε
δεν γίνεται πιο ενδιαφέρον το gameplay όταν αναβαθμιστούμε

Γραφικα


θετικα
πολύγωνα(πολυπλοκότητα μοντέλων) σκηνικών
βάθος σχεδίασης(draw distance)
πειστικός κόσμος
η πανοπλία φθείρεται
αρνητικα
φυσικότητα κίνησης
λάθη(bugs) στα γραφικά
φύση, με λίγη κίνηση
αφύσικη βροχή

Ηχος


θετικα
ωραίο μουσικό θέμα
φωνητική υποκριτική
Συμπέρασμα - Βαθμός

ισάξιο με τα καλύτερα παιχνίδια του είδους του
στους περισσότερους τομείς




wikipedia


Kingdom Come: Deliverance is an action role-playing game set in an open world environment and played from a first-person perspective which utilizes a classless RPG system, allowing the player to customize their skills to take on roles such as a warrior, bard, thief or their hybrids. Abilities and stats grow depending on what the player does and says through branched dialogue trees. During conversations, the time a player takes to make a decision is limited and will have an effect on their relationships with others. Reputation is based on player choices and therefore can bring consequences.

Character bodies and faces are created through the combination of multiple, individual pieces with finishing touches. The clothing system features 16 item slots and items on many areas of the body that can be layered.[1] For example, a heavily armored knight may on his upper body wear a gambeson, followed by mail and plate armour, with a tabard or surcoat over top, for a total of four clothing items in the chest slots. Each clothing type provides different levels of protection against different types of weapons. Clothing also gets progressively more worn, dirty, or bloody through use, affecting the characters appearance. The player is able to use a variety of weapons including swords, knives, axes, hammers or bows.[3] Horses are featured heavily in the game, and are designed to act with their own AI while under the players control, moving or jumping to avoid small obstacles or dangers. The player can also fight from horseback and use their steed to carry items if they need additional inventory space, but warhorses are also competent combatants with their own AI. Steeds come with five slots for armor and attachments.

σχολια

comments powered by Disqus
Back to Top