Dark Souls 3 Review kukugames

  •  Είδος: Παιχνιδι ρολων (rpg)
  •  
  • ενός και πολλών παιχτών
  •  
  • Διάθεση: Namco
  •  

Yποθεση


θετικα
ενδιαφέροντες χαρακτήρες
τα βίντεο δένουν ωραία με το gameplay
προσεγμένη υπόθεση φαντασίας
ατμοσφαιρικά βίντεο
αίσθηση της αγωνία και του τρόμου υπάρχει σε όλο το παιχνίδι

Δομη


θετικα
πίστες με πολλά μονοπάτια
ισορροπημένη πολυπλοκότητα με την σωστή ποσότητα επιλογών και παραμετροποίησης
ενδιαφέρουσα σχεδίαση του κόσμου, μας κινεί το ενδιαφέρον για εξερεύνηση
ξεκάθαρα μενού με επεξηγήσεις μας διευκολύνουν
το κυρίως παιχνίδι είναι ενδιαφέρον μέχρι το τέλος
ενδιαφέρον για να το ξαναπαίξουμε
προαιρετικά μυστικά και αντικείμενα που αξίζει να τα βρούμε

Gameplay


θετικα
αποτελεσματικός χειρισμός
τεχνητή νοημοσύνη αντιπάλων
η εξερεύνηση δένει ωραία με το gameplay
η μάχη θέλει πολύ επιδεξιότητα
επικές οι μάχες με τους αρχηγούς
διαφοροποίηση τεχνητής νοημοσύνης σε κάθε είδος εχθρού
πολλές ικανότητες(skills) δίνουν ποικιλία στο gameplay
πρέπει να αντιμετωπίσουμε σχεδόν κάθε εχθρό διαφορετικά
η αυξημένη δυσκολία κάνει το παιχνίδι εθιστικό
η απόκριση του χειρισμού είναι πάντα ακαριαία
η αδράνεια στην κίνηση των παιχτών είναι πολύ προσεγμένη
κάθε όπλο αλλάζει ριζικά το gameplay
η απόκριση του χειρισμού βοηθάει στην άμυνα
αρνητικα
χρειαζόντουσαν πιο ενδιαφέροντες γρίφοι για το είδος του παιχνιδιού
περισσότερες αλλαγές από την προηγούμενη έκδοση χρειαζόταν

Γραφικα


θετικα
πολύγωνα(πολυπλοκότητα μοντέλων) χαρακτήρων
πολύγωνα(πολυπλοκότητα μοντέλων) σκηνικών
επιφάνειες(textures) στους χαρακτήρες
επιφάνειες(textures) στα σκηνικά
εφέ και φωτισμοί
ανοιχτός κόσμος, πιέζει τις επιδόσεις του συστήματος
ατμόσφαιρα
αρνητικα
ο ρυθμός ανανέωσης της οθόνης πέφτει συχνά και αρκετά
συνήθως αρκετά κάτω από τα 30 καρέ το δευτερόλεπτο

Ηχος


θετικα
ωραίο μουσικό θέμα
ηχητικά εφέ
ηχητικά εφέ από το παρασκήνιο
ατμοσφαιρική αφήγηση
ατμοσφαιρικά κομμάτια

Δικτυακο ανταγωνιστικο


θετικα
βρίσκουμε κόσμο στο δικτυακό
στο δικτυακό χρειάζεται τακτική

Διαδικτυακο εναντια στον υπολογιστη


θετικα
ενδιαφέρον δικτυακό συνεργασίας
φίλος, μπορεί να συμμετάσχει στον κόσμο μας
Συμπέρασμα - Βαθμός

ισάξιο με τα καλύτερα παιχνίδια του είδους του
στους περισσότερους τομείς


wiki


Dark Souls III is an action role-playing game played in a third-person perspective, similar to previous games in the series. According to lead director and series creator Hidetaka Miyazaki, the games gameplay design followed "closely from Dark Souls II". Players are equipped with a variety of weapons to fight against enemies, such as bows, throwable projectiles, and swords. Shields can act as secondary weapons but they are mainly used to deflect enemies attacks and protect the player from suffering damage. Each weapon has two basic types of attacks, one being a standard attack, and the other being slightly more powerful that can be charged up, similar to FromSoftwares previous game, Bloodborne. In addition, attacks can be evaded through dodge-rolling. Bonfires, which serve as checkpoints, return from previous installments. Ashes, according to Miyazaki, play an important role in the game. Magic is featured in the game, with a returning magic system from Demons Souls, now known as "focus points" (FP). When performing spells, the players focus points are consumed.
There are two separate types of Estus Flasks in the game, which can be allotted to fit a players particular play style. One of them refills hit points like previous games in the series, while another, newly introduced in Dark Souls III, refills focus points. Combat and movements were made faster and more fluid in Dark Souls III, with several players movements, such as backstepping and swinging heavy weapons, able to be performed more rapidly, allowing players to deal more damage in a short period of time.
Throughout the game, players encounter different types of enemies, each with different behaviors. Some of them change their combat pattern during battles. New combat features are introduced in Dark Souls III, including weapon and shield "Skills", which are special abilities that vary from weapon to weapon that enable unique attacks and features, at the cost of focus points. The game places more focus on role-playing, in which the character builder is expanded and weapons are improved to provide more tactical options to players. The game features fewer overall maps than its predecessor Dark Souls II, but they are larger and more detailed, which encourages exploration. The adaptability stat from Dark Souls II was removed in Dark Souls III, with other stats being adjusted. The game features multiplayer elements, like the previous games in the series.

σχολια

comments powered by Disqus
Back to Top