The Witcher 3: Wild Hunt Review kukugames

  •  Είδος: Παιχνιδι ρολων (rpg)
  •  
  • ενός παίχτη
  •  
  • Προηγούμενο παιχνίδι της σειράς: The Witcher 2: Assassins of Kings
  •  
  • Παρόμοια παιχνίδια: Skyrim
  •  
  • Διάθεση: Namco
  •  

Yποθεση


θετικα
σκηνοθεσία
αξιομνημόνευτη υπόθεση
ενδιαφέροντες χαρακτήρες
προσεγμένη υπόθεση φαντασίας
η ιστορία αλλάζει ανάλογα με τις επιλογές μας
τα φωνητικά είναι πολύ προσεγμένα και αξίζουν οπωσδήποτε την προσοχής μας
αρνητικα
αφύσικη κίνηση στα βίντεο

Δομη


θετικα
ανοιχτός κόσμος γεμάτος περιεχόμενο
ισορροπημένη πολυπλοκότητα με την σωστή ποσότητα επιλογών και παραμετροποίησης
ενδιαφέρουσα σχεδίαση του κόσμου, μας κινεί το ενδιαφέρον για εξερεύνηση
ξεκάθαρα μενού με επεξηγήσεις μας διευκολύνουν
ενδιαφέρουσες υπό αποστολές
προαιρετικά μυστικά και αντικείμενα που αξίζει να τα βρούμε
εξερευνώντας βρίσκουμε νέες αποστολές
ζωντανός κόσμος με αρκετές λεπτομέρειες κάνουν το παιχνίδι πιο πειστικό
ο μεγάλος αριθμός υπο αποστολών δεν χαλάει την ατμόσφαιρα
αξίζει να φτιάξουμε μόνοι μας αντικείμενα(crafting)
πολλές εκπλήξεις προσθέτουν στην ποικιλία
ενδιαφέρον να βρούμε τις αδυναμίες των εχθρών
κάθε περιοχή του χάρτη θα μπορούσε να είναι ένα διαφορετικό παιχνίδι
αρνητικα
αν χάσουμε, η επανεκκίνηση αργεί

Gameplay


θετικα
η εξερεύνηση δένει ωραία με το gameplay
απλός χειρισμός
επικές οι μάχες με τους αρχηγούς
διαφοροποίηση τεχνητής νοημοσύνης σε κάθε είδος εχθρού
πρέπει να αντιμετωπίσουμε σχεδόν κάθε εχθρό διαφορετικά
η αυξημένη δυσκολία κάνει το παιχνίδι εθιστικό
η εναλλαγή νύχτας και μέρας επηρεάζει το gameplay
η νοημοσύνη των εχθρών αλλάζει με τη δυσκολία
αρνητικα
θα έπρεπε να μπούμε να προχωρήσουμε με αθόρυβο(stealth) gameplay
οι εχθροί κολλάνε μερικές φορές
τα μαγικά δεν είναι εξίσου αποτελεσματικά
ο τρόπος που παίζουμε είναι ίδιος με όλα τα όπλα

Γραφικα


θετικα
πολύγωνα(πολυπλοκότητα μοντέλων) χαρακτήρων
επιφάνειες(textures) στους χαρακτήρες
βάθος σχεδίασης(draw distance)
εφέ και φωτισμοί
ανοιχτός κόσμος, πιέζει τις επιδόσεις του συστήματος
μεγάλη ποικιλία χρωμάτων
η πολυπλοκότητα των γραφικών δεν μας μπερδεύει λόγο της πολύ καλής ποιότητας και λεπτομέρειας
ποικιλία γραφικών στα σκηνικά
ατμόσφαιρα
ποικιλία στην εμφάνιση των κομματιών της στολής
φύση, με πολύ κίνηση
λεπτομέρεια στα όπλα

Ηχος


θετικα
ωραίο μουσικό θέμα
φωνητική υποκριτική
ηχητικά εφέ από το παρασκήνιο
ήχοι από τη φύση
Συμπέρασμα - Βαθμός

ισάξιο με τα καλύτερα παιχνίδια του είδους του
σε αρκετούς τομείς


wiki


The Witcher 3: Wild Hunt is more than 30 times larger than previous Witcher games, requiring players to sail by boat to some locations and ride on horseback to others. However, fast traveling to already visited locations is also possible. The open world in The Witcher 3 was described as "20% bigger than Skyrim". Many actions the player performs affect the world, with many of the quests having a number of options on how to complete them, and differing outcomes. CD Projekt RED anticipated approximately 100 hours for the completion of the game, 50 of them belonging to side quests, and 50 belonging to the main story.
While similar to the previous Witcher games, Wild Hunt improved on several aspects from past games. Combat revolves around an action role-playing game system alongside the use of magic. The fighting system from previous games was significantly revamped. Wild Hunt introduces some new mechanics, such as the ability to sense nearby objectives, people and resources ("witcher sense"), combat on horseback and at sea, swimming underwater and the use of a crossbow. Additionally, Geralt can jump, climb, and vault over smaller obstacles. The climbing mechanics were described as "not exactly" like Assassins Creed, but "similar to what we have in Uncharted". Item creation and potion brewing still remain as in previous games, but were modified from The Witcher 2 to be more forgiving. Traps from The Witcher 2 were entirely omitted. The same five Witcher signs returned but slightly modified, with each one having an alternative form that can be used.
The game features responsive, advanced artificial intelligence (AI) and dynamic environments. The day and night cycle influences some monsters and their powers, similar to the common mythological motif of a werewolf gaining powers during the night of a full moon. The game also features a dynamic beard growth system, in which the beard of the playable character Geralt grows as he spends time in the world. Ciri, an exceptional sword fighter with mythical powers from the Witcher novels, is a playable character in the game. Gwent is an in-game collectible card game, which replaces the dice games from the previous two Witcher titles.

σχολια

comments powered by Disqus
Back to Top