Tales of Xillia 2 Review kukugames

  •  Είδος: Παιχνιδι ρολων (rpg)
  •  
  • ενός και πολλών παιχτών
  •  
  • Προηγούμενο παιχνίδι της σειράς: Tales of Xillia
  •  
  • Διάθεση: Namco
  •  

Yποθεση


θετικα
αξιομνημόνευτη υπόθεση
συναισθηματικό δέσιμο με τον κύριο χαρακτήρα
ενδιαφέροντες χαρακτήρες
εντυπωσιακά βίντεο
προσεγμένη υπόθεση φαντασίας
σενάριο με ανατροπές

Δομη


θετικα
καλός χάρτης
ενδιαφέρουσα σχεδίαση του κόσμου, μας κινεί το ενδιαφέρον για εξερεύνηση
ενδιαφέρουσες υπό αποστολές
πολλά πράγματα να ξεκλειδώσουμε
η αγορά που ψωνίζουμε εξοπλισμούς είναι πολύ εύχρηστη
κάθε είδος χαρακτήρα(class) έχει τη χρησιμότητα του
ποικιλία στις αποστολές
συχνή αυτόματη αποθήκευση (checkpoint) μας γλιτώνει από αχρείαστες επαναλήψεις
εύκολα βρίσκουμε τις αποστολές
ποικιλία στους εχθρούς
ποικιλία αντικείμενων
αρνητικα
ξεκάθαρα μενού με επεξηγήσεις, χρειαζόντουσαν
η φόρτωση αρένας κάθε φορά που έχουμε μάχη μπορεί να κουράσει

Gameplay


θετικα
η δυσκολία αυξάνει σταδιακά
εθιστική δράση
τεχνητή νοημοσύνη της ομάδας μας
απλός χειρισμός
επικές οι μάχες με τους αρχηγούς
πολλές ικανότητες(skills) δίνουν ποικιλία στο gameplay
εξοικειωνόμαστε αμέσως με το χειρισμό
πολύ δράση με γρήγορο και άμεσο χειρισμό
μπορούμε να προκαθορίσουμε οδηγίες στους συμπαίχτες που χειρίζεται ο υπολογιστής
η αυξημένη δυσκολία κάνει το παιχνίδι εθιστικό
αρνητικα
τεχνητή νοημοσύνη αντιπάλων

Γραφικα


θετικα
μεγάλη ποικιλία χρωμάτων
βελτίωση από το προηγούμενο της σειράς
αρνητικα
πολύγωνα(πολυπλοκότητα μοντέλων) χαρακτήρων
πολύγωνα(πολυπλοκότητα μοντέλων) σκηνικών
επιφάνειες(textures) στα σκηνικά

Ηχος


θετικα
ωραίο μουσικό θέμα
φωνητική υποκριτική
η μουσική αλλάζει ανάλογα με το τι κάνουμε
επιφωνήματα των χαρακτήρων μας
καλό αρχικό θέμα

Συνεργασιας, χωρις δικτυο


θετικα
καλό παιχνίδι συνεργασίας
τη θέση του υπολογιστή την παίρνει παίχτης και η συνεργασία είναι πολύ καλύτερη από ότι με τον υπολογιστή
Συμπέρασμα - Βαθμός

ισάξιο με τα καλύτερα παιχνίδια του είδους του
σε αρκετούς τομείς


wiki


Tales of Xillia 2 consists primarily of two major areas: the field map and the battle screen. The field map is a realistically scaled 3D environment where the player character traverses and interacts with non-player characters, items, or mob avatars. On the field map, character interactions between the party can also be viewed in the form of a sketch story; these sketch stories are referred to as skits and consist of animated portraits and voice acting. When coming into contact with a mob avatar, the environment switches to the battle screen, a 3D representation of an area in which the player commands the characters in battles against the CPU-controlled mobs.
During battle sequences, the game uses the Cross Dual Raid Linear Motion Battle System, a similar system to the prequel. Four characters from the party are chosen to battle and characters not controlled by a player are controlled by artificial intelligence with instructions set by the players beforehand. The enemy mobs number, appearances, behavior, vary and are dependent on the mobs avatar. Both sides objective is to deplete the other sides health points (HP) using attacks and skills. When a party members health falls to zero, the party member faints until revived with items, by a healer, or resting at an inn on the field map; Mobs with zero HP disappear from the arena. Killing all the mobs will yield experience points, items, and allows the player to return to the field map. If all four participating party members are defeated, a game over will occur.
Battles take place in real-time. Player actions include moving, dashing, standard attacks, and artes; artes are special attacks which consume "Technical Points" (TP), the in-game synonym for magic points. Dashing, standard attacks, and artes usage are also restricted by the "Assault Counter" (AC), a synonym for action points. Party members are able to link to each other to perform unified attacks called linked artes. While linked, the supporting partner provides unique abilities to the character, while also increasing the Linked Artes Gauge. When the Linked Artes Gauge is full, the player character can enter Over Limit which gives them immunity to stagger, unlimited AC, and allows them to use linked artes in succession.

σχολια

comments powered by Disqus
Back to Top