Dark Souls 2 Review kukugames

  •  Είδος: Παιχνιδι ρολων (rpg)
  •  
  • πολλών παιχτών μόνο
  •  
  • Προηγούμενο παιχνίδι της σειράς: Dark Souls
  •  
  • Διάθεση: Namco
  •  

Yποθεση


θετικα
φυσική κίνηση στα βίντεο
απλό σενάριο που ταιριάζει ωραία
ωραία αφήγηση της ιστορίας κατά τη διάρκεια του gameplay
τα βίντεο δένουν ωραία με το gameplay
προσεγμένα βίντεο που μας πείθουν να τα παρακολουθήσουμε με προσοχή
θεατρική ατμόσφαιρά

Δομη


θετικα
πολλές επιλογές εξατομικεύουν την εμπειρία
ισορροπημένη πολυπλοκότητα με την σωστή ποσότητα επιλογών και παραμετροποίησης
ενδιαφέρουσα σχεδίαση του κόσμου, μας κινεί το ενδιαφέρον για εξερεύνηση
ξεκάθαρα μενού με επεξηγήσεις μας διευκολύνουν
δεν χρειάζονται πολλές ρυθμίσεις πριν αρχίσουμε
ενδιαφέρουσες υπό αποστολές
ενδιαφέρον για να το ξαναπαίξουμε
προαιρετικά μυστικά και αντικείμενα που αξίζει να τα βρούμε
πολλά πράγματα να ξεκλειδώσουμε
το στήσιμο και η ροή των εχθρών αλλάζει σε κάθε πίστα
εξερευνώντας βρίσκουμε νέες αποστολές
αξίζει να επιστρέψουμε σε προηγούμενες περιοχές για εξερεύνηση
εντυπωσιακά γρήγορα μενού
όσο και να προχωρήσουμε δεν δυναμώνουμε πολύ, αυτό φέρνει ισορροπία μεταξύ παλιών και νέων παιχτών
η αγορά που ψωνίζουμε εξοπλισμούς είναι πολύ εύχρηστη
αν χάσουμε, η επανεκκίνηση γίνετε πολύ γρήγορα
πτώματα και αντικείμενα που πέφτουν παραμένουν όσο και αν απομακρυνθούμε
ειδικά δωμάτια που θέλουν ιδιαίτερη επιδεξιότητα
οι πίστες ενώνονται μεταξύ τους και δεν σταμάτα καθόλου η δράση
μπορούμε να προσεγγίσουμε τις αποστολές με περισσότερους από έναν τρόπους
εύκολα βρίσκουμε τις αποστολές
χρήσιμες οδηγίες μας προετοιμάζουν πριν τη μάχη
το παιχνίδι μας παροτρύνει να κάνουμε δευτερεύουσες αποστολές πριν προχωρήσουμε στις κύριες
τα αντικείμενα από τους εμπόρους είναι πολύ χρήσιμα
καλός συνδυασμός από φυλές, ειδικότητες(classes) και προσόντα(skills)
το ταξίδι και η εξερεύνηση για να πάμε για νέες τοποθεσίες έχει ενδιαφέρον
ποικιλία στα όπλα
οι πίστες είναι είναι πολύ ανοιχτές περιοχές
το παιχνίδι δεν έχει προβλήματα(bugs) παρά τον τεράστιο αριθμό αντικειμένων που συλλέγουμε

Gameplay


θετικα
αποτελεσματικός χειρισμός
τεχνητή νοημοσύνη αντιπάλων
η δυσκολία αυξάνει σταδιακά
εθιστική δράση
η εξερεύνηση δένει ωραία με το gameplay
πολλοί τρόποι για κατά μέτωπο επίθεση
μπορούμε να προχωρήσουμε με αθόρυβο(stealth) gameplay
η μάχη θέλει πολύ επιδεξιότητα
καλή επεξήγηση χειρισμού μέσα στο παιχνίδι
επικές οι μάχες με τους αρχηγούς
διαφοροποίηση τεχνητής νοημοσύνης σε κάθε είδος εχθρού
πολλές ικανότητες(skills) δίνουν ποικιλία στο gameplay
εξοικειωνόμαστε αμέσως με το χειρισμό
ρεαλιστική αίσθηση των όπλων
στατιστικά και πληροφορίες που απλοποιούν πολύ τη διαχείριση πόρων
με τις βοήθειες κατά τη διάρκεια του gameplay κατανοούμε την λογική του παιχνιδιού
πρέπει να αντιμετωπίσουμε σχεδόν κάθε εχθρό διαφορετικά
πολύ δράση με γρήγορο και άμεσο χειρισμό
έξυπνες εκπλήξεις και λεπτομέρειες μας ξαφνιάζουν ευχάριστα
οι εχθροί ακούν τα πάντα
ευνόητη η χρήση των ικανοτήτων
οι εχθροί ακολουθούν την καλύτερη διαδρομή για να μας επιτεθούν
η αυξημένη δυσκολία κάνει το παιχνίδι εθιστικό
τα αντικείμενα που βρίσκουμε έχουν συνήθως περισσότερες από μια χρήσεις
η απόκριση του χειρισμού είναι πάντα ακαριαία
κάθε όπλο αλλάζει ριζικά το gameplay
τα μαγικά είναι εξίσου αποτελεσματικά
καλή ισορροπία της δυσκολίας και της δύναμης που αποκτά ο χαρακτήρας
έξυπνες παγίδες
αρνητικα
χρειαζόντουσαν πιο ενδιαφέροντες γρίφοι για το είδος του παιχνιδιού

Γραφικα


θετικα
πολύγωνα(πολυπλοκότητα μοντέλων) χαρακτήρων
επιφάνειες(textures) στους χαρακτήρες
επιφάνειες(textures) στα σκηνικά
φυσικότητα κίνησης
μεγάλη ποικιλία χρωμάτων
ποικιλία γραφικών στα σκηνικά
σταθερά τουλάχιστον 30 καρέ το δευτερόλεπτο
ατμόσφαιρα
καθόλου λάθη(bugs) στα γραφικά

Ηχος


θετικα
φωνητική υποκριτική
ηχητικά εφέ
ηχητικά εφέ από το παρασκήνιο
πολλοί ευδιάκριτοι ήχοι
ατμοσφαιρική αφήγηση
ήχοι σύγκρουσης
Συμπέρασμα - Βαθμός

ισάξιο με τα καλύτερα παιχνίδια του είδους του
στους περισσότερους τομείς


wiki


Dark Souls II retains similar mechanics from its predecessors in the Souls series. Being known for its unforgiving difficulty, both bosses and standard enemies have the potential to kill the player in only a few hits. Unskillful play is punished severely by most enemies, opportunities for recovering health are limited, and as in Demons Souls, each time upon death, the players maximum health is reduced (to a certain lower limit) until the player expends a rare item to reverse it. The game uses a form of joint currency called "souls", which are used as both experience points for leveling up and as "money" for purchasing items from shops. Upon death, the players entire collection of souls are dropped; the player can recover their dropped souls by returning to the spot where they died, but if they die before picking them up, the souls are permanently lost.
Multiplayer in Dark Souls II is the same format as its predecessors; players have the choice between co-operative play in the form of being "summoned" into another players game world, or player-versus-player through "invading" other worlds. Both forms of multiplayer occur pseudo-randomly, although matchmaking formulas are used to pair characters at similar levels together.
Dark Souls II allows the games difficulty to be adjusted by mechanics built into the game. The game designers placed powerful items early in the game allowing newer players higher basic damage and defense than they would normally have at that point. For more experienced players, the designers placed higher skill cap items early that do more damage if executed correctly. Other penalties, such as the health reduction on death, can be significantly reduced with certain items. This allows the player to set the games difficulty based on their experiences with the game, rather than through a menu option.
Similar to other games in the series, Dark Souls II features a New Game Plus mode. The initial replay is named "NG+", with subsequent replays named "NG++" and continuing until "NG+7" is reached. With each replay the player will retain their levels, souls, and most items.

σχολια

comments powered by Disqus
Back to Top